Til Haugesund Turistforening
Fottur

Turer og aktiviteter med Haugesund Turistforening

Haugesund Turistforening arrangerer årlig mange turer for store og små, sommer som vinter.

Bli med å gå Haugesund på langs søndag 28. april!

Velkommen til den 10. utgaven av Haugesund på langs! Søndag 28. april fyller vi stinettet i Byheiene, fra nord til sør, med turglade folk. Vil du være med på årets fineste og gøyeste søndagstur i Haugesund? Her er det en tur som passer for alle - finn din på haugesundpålangs.no

Generelle vilkår for deltakelse på fellesturer

Disse vilkårene gjelder for turer/aktiviteter som arrangeres av DNTs medlemsforeninger og lokallag.

Generelle vilkår for deltakelse

Turkalender 2024

Vår kalender med turprogram sendes ut til medlemmer hvert år. Har du ikke mottatt, så kan du hente hos oss på Bytunet. Her kan du se den digitalt.

Turkalender 2024

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem